maanantai 16. kesäkuuta 2014

Käpy selän alla

Kesätyöt ovat sujuneet hyvin, ja nyt on jo sellainen fiilis, että osaan kaikki oleellisimmat asiat. Parin ensimmäisen työviikon ajalle sattui myös monta vapaata, joten olen päässyt nauttimaan ihanasta kesästä.

Viime viikolla vietimme muutaman päivän mökillä. Grillausta, saunomista, uimista, aurinkoa, täydellistä kesäfiilistä! Valoisa kesäyö, tyyni järvi ja lasi (tai muutama) hyvää viiniä, voiko muuta enää vapaapäiville toivoa? Vielä kun oppisi rentoutumaan ja vain olemaan... Paikallaan pysyminen ei kuulu mun vahvuuksiin, mökilläkin koko ajan puuhastelin jotain, en mitään järkevää tietenkään, vaan esimerkiksi keräilin käpyjä pitkin pihaa ja tein niistä pöytäkoristeen. Mutta, huvinsa kullakin, ja kaipa mun tapa rentoutua on turhanpäiväisten asioiden parissa touhuaminen. Jätin muuten mun käpykorin grillikatokseen, ja veikkaampa, että seuraavat mökille menijät eivät jaa mun taiteellista näkemystäni ja viskaavat kävyt grilliin :P 

Mutta, jotta elämä ei olisi liian ihanaa, on niitä stressinaiheitakin... Jännityksellä odotan tietoa klinikkaeläinhoitajan koulupaikasta. En ehkä kovin luottavaisena, mutta toiveikkaana kuitenkin. Tietämättömyys ei sovi mun hermoille, haluaisin aina pystyä suunnittelemaan kaiken valmiiksi. Niin, ja se toinen stressinaihe... Mulla on huomena synttärit. Hitto, tää on eka vuosi ikinä, kun toivon, että en enää täyttäisi vuosia! Viime yönkin pyörin unettomana sängyssä tuntien ahdistusta kaikesta ja en mistään. Mun vuosi sitten alkanut kolmenkympin kriisi ei edelleenkään ole hävinnyt mihinkään. Voisiko olla, että huomena se taianomaisesti katoaisi? Joo, I wish.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti